Monday, June 26, 2017

[instiz] TRAIN TO BUSAN ILLEGAL GONG YOO COSPLAY







post response: +1
original post: here

1. "Illegal Gong Yoo" ㅋㅋㅋㅋㄱㅋㅋㅋㄱㅋㅋㄱㄱ 

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋBut seriously he looks like himㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Gong Yoo's dongsaeng is born

4. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Wow if I ignore the uniform, I can see Gong Yoo...!!

5. He looks like a young Gong Yooㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

6. There's this one too ㅋㅋㅋㅋ 


7. Hul I seriously thought it was Gong Yoo, he totally looks like him

8. They look like twins

0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com