Wednesday, July 5, 2017

[instiz] LEE KWANGSOO'S INSTAGRAM RIGHT NOW



(Song Joonki <3 Kwangsoo (Asia Prince)

"So what was that all about?"

post response: +12

original post: here

1. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋJjang cuteㅋㅋㅋㅋㅋ 

2. ㅋㄱㄱㄱㄱㅋI seriously like the combination of those 2 ㅜㅜㅜㅡㅋㅋㄱㅋㅋㅋㅋㄱ Those are genuine friendsㅋㄱㄱㅋ 

3. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋAh I seriously like Lee Kwangsooㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 

4. Song Joongki's faultㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Love always ends up changing...Kwangsoo ssi fighgting!

6. zㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com