Thursday, January 18, 2018

[instiz] THE LEGENDARY ENTRANCE EXAM PICTURE






Post title: But what was the situation here??

+21:
He gave a deep bow to his parents who gave him a ride to his entrance exam (earnestly)

+630:
During the entrance exam day, a student was late and was feeling restless while waiting for the bus. But then a married couple decided to give him a ride. He then barely made it to the examination center but it turned out that they brought him to the wrong examination center. So that student fell down to the ground crying and the married couple was watching him while laughing

ㄴ + 230: No it's notㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


post response: +1
original post: here

1. No but that commentㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

2. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Ah seriouslyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ so cheekyㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

3. That commentㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4. That's in front of our schoolㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

5. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

6. Huk! That's our school!!!

7. It's my first time seeing this commentㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

8. F*ckㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

9. The comment broke the emotionsㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

10. That f*cking comment ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ


0 comments:

Post a Comment

This Blog is protected by DMCA.com